Expozice a výstavy
Karel IV. - Císař z Boží milosti
Návrh expozice výstavy Kultura a umění za vlády posledních Lucemburků
Koncepce výstavy středověkého umění v ryze barokních prostorech, tj. časově i výrazově dva zcela nesourodé světy, vychází z myšlenky popření prostoru obrazárny a soustředění se pouze na vlastní vloženou expozici a exponáty. Fundus expozice se snaží být nenápadný, nepoutat na sebe pozornost, nekonkurovat uměleckým dílům a naopak je nechat vyniknout. Exponáty byly instalovány na 5 metrů vysokých panelech, ve...
Zobraz více
Návrh expozice výstavy Kultura a umění za vlády posledních Lucemburků
Koncepce výstavy středověkého umění v ryze barokních prostorech, tj. časově i výrazově dva zcela nesourodé světy, vychází z myšlenky popření prostoru obrazárny a soustředění se pouze na vlastní vloženou expozici a exponáty. Fundus expozice se snaží být nenápadný, nepoutat na sebe pozornost, nekonkurovat uměleckým dílům a naopak je nechat vyniknout. Exponáty byly instalovány na 5 metrů vysokých panelech, ve vitrínách, plastiky na soklech, reliéfy na konzoly kotvené k panelům.
Výstava získala v soutěži GRAND PRIX OBCE ARCHITEKTŮ 2006 první cenu za interiér roku.
Expozice a výstavy
Karel IV. - Císař z Boží milosti
Návrh expozice výstavy Kultura a umění za vlády posledních Lucemburků
Koncepce výstavy středověkého umění v ryze barokních prostorech, tj. časově i výrazově dva zcela nesourodé světy, vychází z myšlenky popření prostoru obrazárny a soustředění se pouze na vlastní vloženou expozici a exponáty. Fundus expozice se snaží být nenápadný, nepoutat na sebe pozornost, nekonkurovat uměleckým dílům a naopak je nechat vyniknout. Exponáty byly instalovány na 5 metrů vysokých panelech, ve...
Zobraz víceNávrh expozice výstavy Kultura a umění za vlády posledních Lucemburků
Koncepce výstavy středověkého umění v ryze barokních prostorech, tj. časově i výrazově dva zcela nesourodé světy, vychází z myšlenky popření prostoru obrazárny a soustředění se pouze na vlastní vloženou expozici a exponáty. Fundus expozice se snaží být nenápadný, nepoutat na sebe pozornost, nekonkurovat uměleckým dílům a naopak je nechat vyniknout. Exponáty byly instalovány na 5 metrů vysokých panelech, ve vitrínách, plastiky na soklech, reliéfy na konzoly kotvené k panelům.
Výstava získala v soutěži GRAND PRIX OBCE ARCHITEKTŮ 2006 první cenu za interiér roku.
Zobraz méně